وبلاگ شخصی امید

وبلاگ شخصی امید
فناوری اطلاعات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 16578
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

 

قدس آنلاین – رها واعظی: انتخاب سرویسی برای ایمیل شخصی، مساله بسیار با اهمیتی است، زیرا یک ایمیل، مسئول تبادل ارتباطات و اطلاعات صاحبش در فضای مجازی می باشد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، انتخاب سرویسی برای ساخت ایمیل، یعنی انتخاب میزان فضایی که برای اطلاعات در اختیار دارید، یعنی انتخاب اینکه چگونه با فیلترینگ ها و اسپم ها روبه رو می شوید، یعنی انتخاب سرعت تبادل اطلاعات، بر این مبنا، 18 سرویس ارائه دهنده ی ایمیل، به ترتیب زیر می باشد:


1- جی میل " "Gmail

جی میل، سرویس ایمیل سایت گوگل است که به شما امکان ارسال نامه های الکترونیکی و چت را می دهد. این سرویس نامحدود و رایگان است. طراحی نمونه ی ساده ی آن برای استفاده در شرایطی که فقط اینترنت با سرعت پایین را در اختیار دارید، بسیار هوشمند است. سرویس جی میل در هر نوع برنامه و وسیله ای که به اینترنت متصل می شود، قابل دسترسی است.


2- زوهو میل "Zoho Mail "

این سرویس دارای فضای دخیره سازی بوده و سیستمی با عنوان سوئیت دفتر آنلاین را دارا می باشد. کاربران حرفه ای می توانند با استفاده از این سرویس ایمیل های مفید خود را سازماندهی کنند. این سرویس دارای برنامه ی تماس با ما جهت پشتیبانی آنلاین می باشد.


3- آی کلاد میل " iCloud Mail "

این ایمیل، یک سرویس رایگان ایمیل از اپل است که فضای کافی برای ذخیره سازی دارد. این سیستم پست الکترونیک دارای ظرافت نرم افزاری خاصی در کاربردهای خود می باشد. این سرویس دسترسی به سایر ایمیل ها را پشتیبانی نمی کند.


4- إی آی ام میل "AIM Mail "

این سیستم پست الکترونیک، سروسی ایمیل رایگان مبتنی بر وب سایت AOL است و دارای فضایی برای ذخیره سازی نامحدود رایگان می باشد. این سیستم تا کنون با کاربران خود ارتباط خوبی برقرار کرده است.


5- هات میل "Windows Live Hotmail "

این سرویس رایگان پست الکترونیک، دارای امنیت بالایی است که امکان ذخیره سازی نامحدود و جستجوی سریع را دارا می باشد. در بین کاربران خود محبوب و بر روی دسکتاپ کامپیوتر شما به آسانی در دسترس است. این سرویس دارای میانبرهای مفید می باشد و قابلیت دستیابی به تمام پوشه های آنلاین از دست رفته را برای کاربران فراهم کرده است.


6- میل دات کام و جی ام ایکس میل "Mail.com and GMX Mail "

این سرویس های پست الکترونیک دارای امنیت بالایی بوده و قابل اعتمادند. ویژگی بارز آن ها این است که اسپم ها و ویروس ها را فیلتر می کنند و شما را قادر به استفاده از امکانات یک سرویس ایمیل مناسب، در دسکتاپ کامپیوترتان خواهد کرد.


7- یاهو میل "Yahoo! Mail "

این سرویس، یک برنامه پست الکترونیک رایج است که در اکثر برنامه ی موبایل ها و وسایل الکترونیکی قابل اتصال به اینترنت وجود دارد. دارای فضایی نامحدود و سیستم هایی همچون؛ پیام رسانی فوری برای بوت شدن، ارسال پیامک و دسترسی به شبکه های اجتماعی می باشد، قابلیت فیلترینگ موثر اسپم ها را نیز دارا می باشد.


8- فست میل "FastMail Guest Account "

این سرویس دارای ویژگی های بسیار مفید است، آدرس های آزاد و اسپم ها را فیلتر می کند تا فضای ذخیره سازی بیش تری را برای تمام کاربران ارائه دهد.


9- شورت میل "Shortmail "

این سرویس هر پیام را با 500 کاراکتر محدود کرده است و برای پیام رسانی های سریع و مختصر کاربرد دارد. ابزاری ساده و موثر برای ارائه ی پیام های کوتاه و تاثیرگذار می باشد.


10- بیگ استرینگ "BigString.com "

این سرویس به هر کاربر 2 گیگابایت فضای رایگان می دهد، خدمات ارائه شده توسط این ایمیل امنیت را برای کاربران فرآهم می کند و رمز عبور محافظت شده ای برای شما در نظر می گیرد. البته، این سیستم فاقد ابزارهای سازماندهی شده ی پیشرفته برای ایمیل های دریافتی می باشد.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 مهر 1391برچسب:, توسط امید
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :